Where all Asian Fans Unite
 
HomePortalGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Gerard vs Frank-tackling at project revolution

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
metalslugx
Nuclear Species
Nuclear Species
avatar

Number of posts : 1672
Age : 30
Location : Pirate Ship
Registration date : 2007-12-25

PostSubject: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Wed Dec 26 2007, 22:02

i know this is like video long ago. but i watched it like one week ago and i eventually get heartache watching them tackling each other Rolling Eyes

Back to top Go down
View user profile http://mcrasiaforum.forumotion.com
fiena.gerard
Human Decease
Human Decease
avatar

Number of posts : 374
Age : 25
Location : murder scene
Registration date : 2007-12-27

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Thu Dec 27 2007, 20:51

whoa wat wrong wif em? kinda gimmick or wat?
Back to top Go down
View user profile
metalslugx
Nuclear Species
Nuclear Species
avatar

Number of posts : 1672
Age : 30
Location : Pirate Ship
Registration date : 2007-12-25

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Dec 28 2007, 10:23

i dont know..might be part of the performance who knows. but when gerard pushed frank away im like 'aww my heart aching' lol!

_________________
*~.`*♣My Chemical Romance♣*`. ~*


BulletproofHeart
*~.`*♣leave my life alone forever now♣*`. ~*
*~.`*♣wouldn't it be great if we were dead♣*`. ~*
*~.`*♣i'm the kind of human wreckage that you love♣*`. ~*
Back to top Go down
View user profile http://mcrasiaforum.forumotion.com
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Dec 28 2007, 14:29

i think i'll miss the frerard antics Sad since gerard is, you know, taken.

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
metalslugx
Nuclear Species
Nuclear Species
avatar

Number of posts : 1672
Age : 30
Location : Pirate Ship
Registration date : 2007-12-25

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Dec 28 2007, 15:14

haha...i know how u feel ladyofsorrow. cuz i felt tht too. lol

people said that gerard's too tired. thats why that happens.

_________________
*~.`*♣My Chemical Romance♣*`. ~*


BulletproofHeart
*~.`*♣leave my life alone forever now♣*`. ~*
*~.`*♣wouldn't it be great if we were dead♣*`. ~*
*~.`*♣i'm the kind of human wreckage that you love♣*`. ~*
Back to top Go down
View user profile http://mcrasiaforum.forumotion.com
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Dec 28 2007, 15:47

i'm not sad cuz i fancy geetard, i'm sad for frank lol!

did you know people were making crazy fictions about the scene? geez.

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
niknoi
Human Decease
Human Decease
avatar

Number of posts : 352
Age : 32
Location : Singapore
Registration date : 2008-01-03

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Thu Jan 03 2008, 14:28

i think they're drunk.. but i thought Gerard's sober for a long time..
hmmm..

i wud be pissed too if someone jumped on me while im trying to sing..
but Frank is just being Frank.. he attacks everybody..
haha

have u guys seen the clip where he attacks Mikey,.
that's so funny..
Back to top Go down
View user profile
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Thu Jan 03 2008, 15:27

Once Frank fell on top of bob and his drums set when they were playing Helena live on TRL, if i'm not mistaken. it was mentioned in LOTMS.

Oh and he kicked Gerard's balls. But Gerard didnt seem to be mad at him. Aw.. he LOVES his Frank...

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
xMikeyxWayxIsxGodx
The One And Only Mikey
The One And Only Mikey
avatar

Number of posts : 411
Age : 27
Location : Back seat of the Impala.
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Jan 04 2008, 08:15

it was just a joke. Smile
but i dont mind if those to fight cos they can have crazy make up sex XD
as long as they dont bring my mikey into im fine XD

_________________
.Mikey.Way.
.How.Wrong.We.Were.To.Think.Immortality.Meant.Never.Dying!


Back to top Go down
View user profile
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Jan 04 2008, 08:34

Nooooooooooooo. Let mikey join. threesome is awesome XD

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
xMikeyxWayxIsxGodx
The One And Only Mikey
The One And Only Mikey
avatar

Number of posts : 411
Age : 27
Location : Back seat of the Impala.
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Jan 04 2008, 14:28

ladyofsorrows wrote:
Nooooooooooooo. Let mikey join. threesome is awesome XD

awwwwwwww but ill be left alone Sad

_________________
.Mikey.Way.
.How.Wrong.We.Were.To.Think.Immortality.Meant.Never.Dying!


Back to top Go down
View user profile
metalslugx
Nuclear Species
Nuclear Species
avatar

Number of posts : 1672
Age : 30
Location : Pirate Ship
Registration date : 2007-12-25

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Fri Jan 04 2008, 21:19

oh comon let mikey join..it'll be interesting lol!

_________________
*~.`*♣My Chemical Romance♣*`. ~*


BulletproofHeart
*~.`*♣leave my life alone forever now♣*`. ~*
*~.`*♣wouldn't it be great if we were dead♣*`. ~*
*~.`*♣i'm the kind of human wreckage that you love♣*`. ~*
Back to top Go down
View user profile http://mcrasiaforum.forumotion.com
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sat Jan 05 2008, 07:49

metalslugx wrote:
oh comon let mikey join..it'll be interesting lol!

i'm sooooooo gonna write a fiction about this when i have time. very happy

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
xMikeyxWayxIsxGodx
The One And Only Mikey
The One And Only Mikey
avatar

Number of posts : 411
Age : 27
Location : Back seat of the Impala.
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sat Jan 05 2008, 12:34

ladyofsorrows wrote:
metalslugx wrote:
oh comon let mikey join..it'll be interesting lol!

i'm sooooooo gonna write a fiction about this when i have time. very happy

ooo oooo ooooooo can i be in it? :D

_________________
.Mikey.Way.
.How.Wrong.We.Were.To.Think.Immortality.Meant.Never.Dying!


Back to top Go down
View user profile
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sat Jan 05 2008, 15:48

XD you'll be Mikey's girlfriend and he'll cheat on you. Twisted Evil

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
metalslugx
Nuclear Species
Nuclear Species
avatar

Number of posts : 1672
Age : 30
Location : Pirate Ship
Registration date : 2007-12-25

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sat Jan 05 2008, 15:50

ladyofsorrows wrote:
XD you'll be Mikey's girlfriend and he'll cheat on you. Twisted Evil

very happy very happy you're such a devil. but i think jess gonna like that. lol!

_________________
*~.`*♣My Chemical Romance♣*`. ~*


BulletproofHeart
*~.`*♣leave my life alone forever now♣*`. ~*
*~.`*♣wouldn't it be great if we were dead♣*`. ~*
*~.`*♣i'm the kind of human wreckage that you love♣*`. ~*
Back to top Go down
View user profile http://mcrasiaforum.forumotion.com
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sat Jan 05 2008, 16:09

But but but... if he aint gonna cheat then there aint gonna be any threesome!! very happy

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
xMikeyxWayxIsxGodx
The One And Only Mikey
The One And Only Mikey
avatar

Number of posts : 411
Age : 27
Location : Back seat of the Impala.
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sun Jan 06 2008, 09:05

ladyofsorrows wrote:
But but but... if he aint gonna cheat then there aint gonna be any threesome!! very happy

affraid Sad my mikey Crying or Very sad i dont want him to cheat.
...id be ok with gee and frank raping mikey, cos like, then he has no say in it, but him just going over there and cheating hurts my feelings.

_________________
.Mikey.Way.
.How.Wrong.We.Were.To.Think.Immortality.Meant.Never.Dying!


Back to top Go down
View user profile
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Sun Jan 06 2008, 10:20

Twisted Evil it's my story means i write the plot. Twisted Evil

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
xMikeyxWayxIsxGodx
The One And Only Mikey
The One And Only Mikey
avatar

Number of posts : 411
Age : 27
Location : Back seat of the Impala.
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Mon Jan 07 2008, 08:02

ladyofsorrows wrote:
Twisted Evil it's my story means i write the plot. Twisted Evil

awwwwww poo Sad
.......can i get some action with his first? XD Razz

_________________
.Mikey.Way.
.How.Wrong.We.Were.To.Think.Immortality.Meant.Never.Dying!


Back to top Go down
View user profile
ladyofsorrows
Sleepwalking into Gee's hands
Sleepwalking into Gee's hands
avatar

Number of posts : 1700
Age : 29
Location : In Gerard's hands
Registration date : 2007-12-28

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Mon Jan 07 2008, 14:28

Maybe not...... cuz I'm gonna write a one shot only. very happy maybe next time, darling. Or in my current fiction. Wink

_________________
I hate the ending myself, but it started with an alright scene...
Back to top Go down
View user profile http://of-silverandsky.blogspot.com/
xMikeyxWayxIsxGodx
The One And Only Mikey
The One And Only Mikey
avatar

Number of posts : 411
Age : 27
Location : Back seat of the Impala.
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   Tue Jan 08 2008, 06:23

ladyofsorrows wrote:
Maybe not...... cuz I'm gonna write a one shot only. very happy maybe next time, darling. Or in my current fiction. Wink

awww my pooage Sad
hahahahahaha XD
but hooray i may get action!! XD

_________________
.Mikey.Way.
.How.Wrong.We.Were.To.Think.Immortality.Meant.Never.Dying!


Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Gerard vs Frank-tackling at project revolution   

Back to top Go down
 
Gerard vs Frank-tackling at project revolution
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Brad Noah from Disciple?? A Solo Project????
» New Songs from Project 86 and Staple
» Jean Luc Ponty, Frank Gambale joins Return to forever 2011
» Red Fist Revolution
» New Project Damage Control.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
My Chemical Romance Asia Forum :: MCR Asia Forum :: Video Link-
Jump to: